someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

you only live once!

Publicerad 2013-03-20 19:35:39 i Allmänt,

Idag har man vart i skolan, dagen började ju bra med prov i so kunde inte ett skit så ja gör det på onsdag nästa vecka istället, men sen hade man svenska och engelska sen lunch sen data it och spanska efter skolan drog jag och amanda in i stan och kikade runt hittade ett par jeans och ett skärp. så inte så mkt idag! Men jag kom iallafall nyss hem och nu ligger jag framför datan halft död! Är as trött men ska snart iallafall dra och duscha och käka.
 Ikväll blir de la att sova ganska tidigt för dagen imon börjar med Nationellt i Fysik fast denna gången är det praktiskt alltså en laboration! Hoppas de går fint!
 
Men jag bloggar mer senare!
 
PUSSpuss! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela