someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

TISDAG

Publicerad 2013-03-05 07:41:27 i

Glömde blogga igår när jag kom hem, men lektionen gick bra vi övade på galoppen i volterna! annars var de intw. mycket!

men iallafall så vaknade jag nyss för skulle till tandläkaren idag vid 10 så skulle fått lite sovmorgon, men sen nu precis så ringde dom pch sa att min tandläkare var sjuk så de blir inget, och såklart hinner jag inte med min buss till skolan som jag brukar ta utan ja får ta en senare.....BRA

men iallafall så ska ja fixa mig nu och sen dra mig mot skolan så bloggar jag mer sen

puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela