someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

TANDLÄKAREN

Publicerad 2013-03-26 10:30:00 i Allmänt,

Påväg till tandläkaren nu, idag tror ja dom skulle ta massa kort på tänderna och sen även göra mönster avtryck i munnen (USCH) men har faktiskt ingen anning om ifall dom sätter in rälsen i munen på mig idag eller om dom gör de nån annan dag! Det återstår ju att se, hehe men iallafall så nu har jag haft SO och så men skulle haft idrott nu men missar de eftersom tandläkaren var samma tid, inte direkt så bra eftersom vi har simning och ja har haft oturen att missa båda gångerna, så kan inte förbättra mitt betyg i de, men men ändå ganska gött!
 
Men iallafall så bloggar jag senare!
 
PUSSpuss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela