someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

PÅSKLOV<3

Publicerad 2013-03-31 09:50:15 i

Förlåt att jag inte har bloggat dom senaste dagarna men i onsdags när ja kom hem från skolan funkade inte internetet här hemma. Men igår fick ja tipset att koppla datan till mobilens internet och se, de fungerade! :-) men iallafall min påsk helg har väl vart helt ok, långfredagen var de middag hos farmor och igår, påskafton var de middag hos morfar och sen tände vi påskelden.
Men iallafall så idag händer nog inget specielt om ja inte ska in till stan och gyma en stund sen. vi får väl se.
Men iallafall så bloggar jag mer senare!

pusspuss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela