someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

LIVE YOU LIFE! <3

Publicerad 2013-03-25 15:44:48 i Allmänt,

Hade ju somsagt sovmorgon till kl 10 idag och då på morgonen hade jag hemkunskapsprov gick nog bra hoppas jag, sen hade vi lunch och sen No fast på NO:n kollade vi bara på en film sen fick vi sluta runt 13:30 men igentligen skulle ja haft syslöjd men den blev inställd så då drog ja hem och ah kom hem runt 3 eftersom bussen inte gick förrens 14:17, men iallafall nu har jag käkat och sitter just nu vid datan och tv osså men senare ska ja plugga till mitt So prov som ja har på torsdag! Men iallafall Ikväll sen så blir det att åka på Elit då vi har påskfest!
 
Men ah ja bloggar mer senare! <3
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela