someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

LÄNGE SEDAN!

Publicerad 2013-03-08 16:13:31 i Allmänt,

Förlåt för jag har varit så dålig på att blogga dom två senaste dagarna men har inte riktigt orkat mig på de! Men ialla fall kan jag ju ta och berätta vad jag gjort  de senaste dagarna!
 
ONSDAGS: I onsdags så var jag i skolan, hade helt vanliga lektioner och efter de hängde jag med amanda hem och vi kollade på film och hade det allmänt trevligt! sen drog jag hem framåt 20 så var hemma typ halv 21 och då gjorde jag inget specielt!
 
TORSDAGS: Igår/torsdags så var de skola oxå helt vanlig dag och efter de drog jag oxå till Amanda då vi kollade film och bara tog de lungt!GÖTT sen var ja hemma typ halv 21 och då satt ja vid datan och snackade skype,lyssnade musik,pluggade engelska och spelade lite hehe och efter de var typ kl 23 och då somnade jag!
 
IDAG: idag har jag vart i skolan hade Engelska,idrott,lunch,matte,spanska och teknik och så slutade jag halv 15 då drog jag direkt hem och nu har jag käkat lite och så nu ligger jag i sägen med huvudvärrk och dunkar musik (BRA KOMBINATION) men ialla fall vid 1919 så drar jag till tonår där jag spenderar min kväll, gött,
 
Men iallafall ska ja fortsätta med de jag gör nu och så kanske jag kan blogga lite mer sen innan jag drar mig till tonår!
 
PUSS ALLA FINA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela