someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

KAN ALL SNÖ FÖRSVINNA NU?

Publicerad 2013-03-11 21:48:53 i Allmänt,

Idag har det iallafalll vart skolan som gällde hade Svenska,Kemkunskap lunch no och syslöjd ganska chill dag faktiskt.
Efter skolan hängde jag med amanda  in till stan för hon skulle köpa en liten mus (inget djur jag gillar) sen drog vi hem till henne och sen vidare till Elit där vi hade matlagnings tävling gick la bra tror ja!
 
Men nu när ja kom hem vid 8 tiden kollade jag på familjen annorlunda och sen har ja dunkat musik och duschat!
 
Men imon är det inte vilken dag som hälst hehe ja har studiedag LYCKA! så jag får väl helt enkelt se vad som händer!
 
Men nu ska ja kolla vidare lite osså så bloggar jag mer senare hoppas jag!
 
PUSSHEJ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela