someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

GO HELG!

Publicerad 2013-03-17 16:03:44 i Allmänt,

Har vart riktigt dålig uppadering i helgen FÖRLÅT men ja har vart på utbildning med UNF riktigt nice!
drog dit i fredags kväll vid 18 tiden och då typ käkade vi, och sen fick typ alla presentera sina föreningar för varnadra och så trevligt, sen gjorde vi inte så mycker mer på kvällen!
Men på kvällen satt vi och snackade med allt gött folk och lyssnade musik CHILL!
men sen framåt midnatt där nån gång gick vi och sov!
Men duktig som jag var så hade jag med en dubbelluftmadrass så jag och amanda skulle sova på men som alla andra gånger tog ja fel propp till madrassen lixom för 3 gången.... så de blev till att sova på ett kallt hårt stengolv... men de funkade ju oxå!
 Men sen  på Lördag morgon kom dom och väckte oss vid 8 tiden men massa fin musik haha, då var de bara hoppa upp ur sängen(GOLVET) och fixa sig och käka frulle. efter de hade vi ett grupp "jobb" där vi fick UNF tröjor som vi på något sätt i stan skulle ta kort på dem som reklam för UNF, kul! Sen efter de hade vi  3 pass (lektioner) men mellan passen var de lunch och fika! Efter de sista passet så var de Middag och sen fick vi ett uppdrag till i våra grupper då vi skulle göra 2 reklamfilmer på ca 30 sekunder där alla grupper hade olika teman, min grupps blev ju bra men lite random!
Men sen frammåt 22-23 som klockan var då så la sig alla i den stora salen med en seen i där vi kollade storbilds film! GOASTBUSTERS riktigt rolig film dock somnade ja så såg inte slutet hehe! Men sen när filmen var slut blev man väckt för då hade dom fixat allas reklamfilmer så då kollade vi på dom!
Men sen satt alla vi som sov i samma rum uppe och snackade och lyssnade musik och bara hade det allmänt nice/trevligt!
Imorse blev vi oxå väckta och då skulle vi på 50 min kliva upp, käka och packa ihop alla våra saker och så! de var ju precis att man han... Men iallafall så efter de hjälptes alla till att städa hela stället och sen var de ett pass till där alla satt i sina föreningar och planerade lite inför vad vi kommer hitta på! Men sen efter de var de bara utvärdering och "diplomen" kvar, efter de var de slut så då kom pappa och hämtade mig och Amanda, så drog vi och handlade och sen drog vi hem. Så nu har ja vart hemma sen klockan 13 ungefär och har mest bara tagit det lungt och så, för är ju väldigt trött måste ja ju säga!
Men ja käkade nyss iallafall och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och tänkte snart dra och ta en dusch. Men ja kan ju blogga mer senare tänkte jag så vi hörs!
 
PUSS puss! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela