someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

FREDAG

Publicerad 2013-03-22 23:52:47 i Allmänt,

Förlåt att ja inte bloggade imorse, men iallafall så idag på morgonen i skolan hade jag nationella i matte och engelska muntligt och sen skulle ja ha matte men fick ha so istället sen spanska prov och sen inställd lektion så idag slutade jag vid 13 så jävla gött. men iallafall sen s´å var jag med emelie ett tag tills min buss, gött att snacka av sig lite osså!
 
Men sen drog ja hem och så och fixade mig och så sen vid 18 åkte ja på tonår då vi var på svf (södra vätterbygdens folkhögskola) som hade lite typ "teater" och sen gudstjänst trevligt med bästa vännerna !
 
Men iallafall så kom ja nyss hem och sitter just nu vid datan och snackar med gött folk och lyssnar musik!
 
Men vet inte riktigt vad ja ska blogga om så jag bloggar mer imon!
 
PUSS <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela