someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

DAGEN

Publicerad 2013-03-24 20:53:44 i

Drog ju somsagt till mitt gammla stall med johanna och var med på en kör kurs mellan 10-14 sen efter de fick vi rida hans hästar. så vi började med att ja red hästen king och johanna ponnyn carlo så red vi först på banan i snön i typ 30 min sen red vi ut i skogen i typ 1 timma så de blev ett långt ridpass med svettiga hästar efter, men de gick hyffsat bra king var nog bara lite över pigg och försökte sticka i galopp hela tiden och dessutom stälde sig ett par gånger, men de funkade ju oxå. sen gjorde vi iordning var sina hästar till ja tog indra (den ponnyn ja hyrde innan) och johanna red russin. vi red i ridhuset med dom men ja kunde inte rida så seriöst pass på henne för hittade ingen bra sadel till henne så ja red barbacka, mys men iallafall efter ett pass i ridhuset skrittade vi ut en bit med dom, sen efter de fixade vi dom släppte ut alla hästar och städade iordning efter oss i stallet sen drog ja hem duschade,käkade,pluggade och kollat på ponnyakuten och ah nu ligger jag i min säng halv död efter en hel dag i stallet (10-18) så ah ska sova tidigt idag tror ja, men har dock sovmorgon så ja börjar skolan vid 10:10 och då har jag hemkunskaps prov..... men hoppas de går bra!

men ja tror ja bloggar mer imon innan ja drar till skolan eller så kommer de ett inlägg ikväll med bilder från dagen!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela