someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

ÄLSKLINGEN VANN! <3

Publicerad 2013-03-09 23:09:10 i Allmänt,

Inte så mkt uppdatering idag men gjorde faktiskt ett inlägg imorse när jag hade vaknat men de kom tydligen inte upp. men min dag har ialla fall varit bra
 
började med att jag vaknade vid 9 tiden och då gick jag upp och fixade mig osså för mamma ville att jag hängde med henne till stan så snäll som ja är gjorde jag de, men så var vi i stan i drygt 5 timmar :( jobbigt! hehe men iallfall sen när vi kom hem igen så duschade jag snabbt och fixade mig och drog upp till amanda där jag har tillbringat min lördags kväll! :D vi kollade På melodifestivalen och tjötade massa osså! trevligt!
 
BÄSTASTE ÄLSKLINGEN VANN JU OXÅ MELODIFESTIVALEN 2013! <3 ROBIN STJERNBERG
 
 
Men nu ska jag kolla film eller nått så jag kanske bloggar mer ikväll annars bloggar jag imorgon!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela