someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

TORSDAG!

Publicerad 2013-01-31 17:17:41 i Allmänt,

 
Varit i skolan idag då ganska självklart om du frågar mig men ah, på morgonen hade jag nationellt prov muntligt i svenska, gick bättre än vad jag trodde, var sååååååååhäääääääääärrrrrr nervös innan men det gick ju bra :D (HOPPAS JAG) kändes bra iallafall, men ah sen har dagen rullat på som vanligt , slutade vid 14, gött o då drog jag hem.
 
Sen när jag kom hem så bakade jag osså fikade vi när mina föräldrar kom hem! mys!!
men nu sitter jag vid datan och lyssnar musik och tänkte göra några instuderingsfrågor inför mopedkörkortet för börjar ju bli på tiden att skriva upp nu, så måste ta mig i kragen och fixa detta nu!!
 
Men ah iallafall senare ikväll blir det att snacka skype med älsklingen! <3
Men jag bloggar senare!
 
PUSSHEJ
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela