someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

Sitter i min ensamhet med min kära vän....datorn?!

Publicerad 2013-01-20 18:16:23 i Allmänt,

Vi vaknade ungefär vid 10 tiden idag  och sen låt vi väl i sängen till halv 12 eller nått sånnt sen gick vi ut och gick en promenad med mina små hundar osså sen typ har vi bara tatt de lungt o chillat typ osså drog hon hem typ vid 15 tiden och sen dess har jag typ pluggat lite för har NO prov på tisdag och sen så har jag typ suttit vid datan , men ah  nu sitter jag med datan i knät o lyssnar musik och messar med simon <3
 
Sen the typical mig har jag såhär på kvällen tänt upp hela rummet med ljus! <3
Men ah ikväll blir de bara till att sitta här vid datan och så måste jag ju oxå kolla på Ponnyakuten del 4, alla små barn som har problem med sina ponnysar ganska kul o se på faktiskt om ja ska vara ärlig :P
 
Aja men ja kanske slänger in ett inlägg till framåt kvällen!
 
PUSS HEJ
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela