someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

SAKNAR!<3

Publicerad 2013-01-20 20:53:47 i

satt och kollade på gamla bilder sen förra året då jag hyrde ponnyn Indra, och gud va jag saknar henne asså kännslan går verkligen inte beskriva.
Jag hade så otroligt roligt med henne och lärde mig mer än nånsin, från att busa på åkrarna till fina hopp och dressyr pass på banan. så sjukt duktig ponny och dessutom från början så lyssnade hon inte så bra på galoppfatningarna utan lyssnade bara på rösten men de övade vi upp så sen gick hon fint på skänklarna och hon hoppade inte alls innan utan bara vägrade och nu när jag slutade rida henne hoppade vi 1m, den kännslan är underbar.men säger bara en sak SJUKT DUKTIG PONNY och jag är sjukt överlycklig att jag fick ha henne förra året de bästa 4 månaderna i mitt liv! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela