someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

Min dag! <3

Publicerad 2013-01-14 22:16:32 i Allmänt,

idag har jag vart i skolan och där hade jag Svenska,hemkunskap, lunch,NO och syslöjd tråkig dag men ah, efter skolan hängde jag med amanda hem och vi gjorde inte så mkt osså! men var väl hemma vid ungefär 18:30-19 nån gång där vid och sen dess har jag typ duschat och snackat skype med Simon <3 osså!
 
Nu sitter jag oxå och snackar skype med Simon och borde ta o göra min Matteläxa nu osså!:P
 
Men ah vet inte vad ja ska blogga om så bloggar mer senare eller imon!
 
 
PUSS HEJ <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela