someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

HUVUDVÄRK! :/

Publicerad 2013-01-06 16:49:09 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort så mkt mer än typ kollat film osså typ bara tagit det lungt och försökt få bort min huvudvärk, men har jag lykats NEJ!
Har oxå hittat min dröm häst, som jag sjukt mkt vill ha, Så nu blir det att snart skriva upp till moppedkortet och sen snacka en anning med  mamma! :D
haha men ialla fall så vet ja inte vad jag ska skriva!
 
Imon är de i skola ialla fall en ny termin med nya prov och dessutom nationella prov! :( och efter skolan imon  drar jag till stan med johanna och kollar runt lite osså!
 
 
Men nu ska ja ta o göra nått så hörs vi senare!
 
 
PUSS HAJ
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela