someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

FREDAG!

Publicerad 2013-01-25 22:32:22 i Allmänt,

Har typ inte orkat blogga det senaste som ni kanske märkt så har det ju bara kommit små korta mobil inlägg men ah!
 
Igår var jag ialla fall på stan efter skolan och köpte kläder och en födelsedags present till mamma!
och sen så träffade jag Simon också! <3
 
Men idag så var jag i skolan men satt i cafeterian från 08-12 och sen hade jag lunch 12-13 och vid 13 hade jag elevråd och sen hade jag en liten studs teknik lektion så min dag i skolan har ialla fall vart ganska slapp, men sen när ja kom hem från skolan har jag inte gjort så mkt, mamma hjälpte mig och blondera mitt hår innan osså, blev nöjd men ah, ska la inte göra så mkt mer ikväll är ganska trött osså!
 
Men imon så ska vi ha 40års fest/kalass för mamma osså  ska väl bli kul kanske, osså men ah ja kan ju blogga mer om det imon!
 
PUSS HEJ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela