someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

bästa helgen med älsklingen min!!<3 :*

Publicerad 2013-01-27 19:28:34 i

Förlåt att jag inte bloggade igår men igår vid 14 tiden kom simon till mig för han skulle va med när vi hade 40års kalas för mamma eftersom hon fyllde 40 år igår. osså men sen framåt 15 tiden åkte vi upp till järsnärs församlingshem där vi fixade iordning inför kalaset, och ah sen framåt 18 tiden kom typ alla gäster och så så åt vi exotisk plsnka och tårta osså trevligt.

sen framåt 24 tiden åkte jag och simon med min morfar hem till mig och så kröp vi ner i sängen och kollade på lite film osså mysigt, men imorse vid typ 8 tiden vaknade vi men kan ju verkligen inte säga att vi gick upp utan låg och drog oss osså kollade film osså sen har vi typ inte gjort så mkt mer, men vid 16 tiden följde ja honom till bussen osså sen har jag typ duschat, ätit och ah inte så mkt mer.

men nu kollar jag på ponnyakuten och efter det ska jag snacka skype med simon!

men imon har jag studiedag och vet inte riktigt vad jag ska göra, sova länge hehe men ah jag kanske bloggr senare annars bloggar jag mer imorgon!

pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela