someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

<3

Publicerad 2013-01-04 23:24:51 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort så mkt har vart i jkpg en stund sen på vägen hem så plockade vi upp Johanna för mina föräldrar är inte hemma ikväll så då är hon här hos mig, snäll som hon är (HOST)haha nejdå men ialla fall så sover hon hos mig inatt igen! :D
Haha men vi har ialla fall typ käkat och sen kollat på 2 filmer
De var hannah montana the move och älska mig!
Älska mig sjukt sorlig film och den andra såg vi på bara för att lixom!
HAHAH men sjukt trött är jag bara så alla vet de och jag vill typ bara sova nu!
Men nej de gör vi nån annan gång här i livet!
Men iallafall så sitter vi nu och lyssnar på musik och så messar jag med min fina! <3
 
Men här får ni lite fina bilder !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela