someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

sportlov!..

Publicerad 2013-02-11 21:14:21 i Allmänt,

Igår var jag ju somsagt hos johanna men sen framåt eftermiddagen hängde hon med mig hem och sov här inatt osså mys, men sen idag har vi bara tagit det allmänt chill osså sen drog hon hem framåt 3 tiden sen dess har jag typ tagit en promenad med min lilla vovve och ah vilat eftersom jag antagligen har fått körtelfeber..... KUL såhär på lovet!
 
Men ialla fall kollade precis på familjen annorlunda, och så messar jag med min älskling som jag saknar nått obeskrivligt mycket eftersom jag inte träffat han på ett tag nu, men ialla fall blir de nog att sova tidigt idag så jag kan friskna till lite.
 
Men om ja inte bloggar mer ikväll gör jag det imon!
 
PUSSoHEJ!
 
 
BTW följ mig på instagram! <3 TACK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela