someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

Sportlov <3

Publicerad 2013-02-09 15:36:55 i

det har vart ganska dålig uppdatering men har inte orkat blogga så mycket!
men igår morgon hade jag svenska uppsats i nationella i 4 timmar, jobbigt men de gick ju de med sen hade jag bara två lektioner spanska och teknik sen drog jag hem och på kvällen var jag på tonår och då åkte vi skridskor och efter det satt vi i kyrkan och fikade och snackade osså, sen drog jag hem och gjorde inte så mkt men ah


idag vaknade jag typ vid 10 och sen idag har jag inte gjort ett skit!!! <3 men ah jag bloggar senare <3


puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela