someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

SÖNDAG

Publicerad 2013-02-03 18:53:25 i

Orkade inte blogga mer igår men snackade ju somsagt skype och sen när alla andra sov så kollade jag några fler avsnitt av andra avenyn, helt klart min favorit serrie, men idag vaknade jag och johanna vid 9 tiden men vi var väll inte uppe ur sängen förrens ungefär 10 tiden eller nått sånt, men sen har vi vart ute och gått en promenad med mina hundar eftersom det var så fint väder idag, ossen har vi typ bara tagit det allmänt chill osså! men sem drog hon typ hem framåt 14-15 tiden och när hon drog hem la jag mig och kollade på ännu fler avsnitt av andra avenyn (NÖRD) för hade typ ont i huvudet osså, men ah har pluggat lite oxå, men nu sitter jag iallafall och spelar och kollar på tv, chill :-)

men om en stund kommer pappa hem med pizza, så ska jag tjocka i mig de och så ska jag kolla på ponnyakuten alltid kul att se barn som har problem med sina ponnysar, men man lär väl sig alltid nått med kanske.

men ah jag kan försöka blogga senare igen om jag orkar och kommer ihåg!

PUSS o HEJ<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela