someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

SKIDOR= As NICE <3

Publicerad 2013-02-16 14:34:30 i

somsagt igår var jag och åkte utförsåkning i kyllås med tonår, första gången jag stog på ett par skidor men ja överlevde och är hel och inga brutna ben :) det var nog de roligaste på länge faktiskt, första gg ja åkte ner för backen tog de nog närmare 20 min och ja ramlade 4 gånger men sen nästa gång gick de mycket fortare ner och så ramlade ja ingen mer gång och rästen av kvällen gick de as bra ramlade bara 1 gång i liften :p haha men annars gick det as bra!
sen kom hem runt 00 och då satt ja vid datan i nån timme innan ja somnade, för var helt slut specielt i benen...

men idag blev jag väckt av mamma strax efter 12, och sen dess har jag messt chillat, men var ute och longerade min lilla schettis innan gick jätte bra.
men nu tänkte ja sätta mig och öva till mitt moped kort, så ja kan skriva upp nu snart!

men vi hörs puss hej!




saknar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela