someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

DÅLIG UPPDATERING!

Publicerad 2013-02-05 21:38:52 i Allmänt,

Förlåt för dålig uppdatering men har inte riktigt hunnit med. Men igår var jag i skolan och efter det så drog jag och träffade simon, drog hem till honom så kollade film osså, sen typ framåt kvällen kom pappis och hämtade mig så åkte vi derekt till stallet så red jag lektion fick hästen Morgan men ah sen typ drog jag hem och kollade på Andra avenyn avsnitt och sen blev det att sova.
 
Men idag har jag haft skola slutade vid 14 mens en stannade jag och amanda kvar i skolan och jobbade extra med våran uppsats som ska vara inne på fredag :O men ah gick bra bara lite små fix kvar osså men sen tog vi bussen upp till A6 där jag träffade älsklingen <3 gjorde inte så mkt där men alltid trevligt hihi men ah men sen tog jah 20 bussen hem och nu har jag duschat,ätit och kollat på ett andra avenyn avsnitt, men ska nog ta och kolla några avsnitt till nu men sen måste jag sova så jag är pigg imon när jag ska ha 3½ timmars nationellt prov! :O får hoppas det går bra!
 
Men ah nu ska ja fortsätta kolla så bloggar jag mera imon! <3
 
 
PUSS o HEJ! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela