someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

DÅLIG UPPDATERING....

Publicerad 2013-02-20 22:26:00 i

Hej, dålig uppdatering nu det senaste, men iallafall så var det skola idag hände inget specielt, men efter skolan drog jag och johanna oss upp till A6 och kollade runt lite och så käkade vi oxå, grisar som vi är :-)
men sen missade ja precis bussen med 1 min så då hängde ja med johanna hem typ 20 min innan nästa buss gick, så tog ja den hem.

nu när ja var hemma har ja snackat en stud skype, hjälpt pappa duschat och spelat haha.

men nu funderar jag på att sova nu aldeles strax för imon väntar en dag i skidbacken med skolan och de ska bli riktigt nice! men måste sova så ja har energi imorgon!

men eftersom ja börjar 9 imon kanske ja orkar slänga in ett inlägg innan jag åker!

men vi hörs

pussohej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela