someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

DAGEN!

Publicerad 2013-02-06 19:21:47 i Allmänt,

vaknade med huvudvärk och innan ja han till bussen med så hade ja ont i magen, men tänkte att de kanske satt i för att ja var nervös inför nationella som jah hade i dag 3½ timma långt svenska nationellt, skit trött efter de men kädes ändå ganska bra. Men sen hade jag bara 2 lektioner data it och spanska riktigt chilla lektioner sen drog jag hem för mådde inte så bra och sen dess har jag bara suttit och kollat på massa avsnitt av andra avenyn (BEROENDE= JA) men ah haha nu ska jag väl fortsätt min kväll med att kolla på andra avenyn och messa med min älskling!
 
 
PUSS HEJ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela