someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

Dagen!

Publicerad 2013-02-21 16:01:43 i Allmänt,

Glömde/han inte blogga imorse men iallafall dagen var väl bra men inte som förväntan,
skulle ju som sagt åka skidor men amanda hade ont i sitt ben och kunde inte åka så då slapp vi åka eftersom ja inte ville åka själv. så ví fick åka hem så vi började vid 9 och slutade halv 10 ganska chill.
 
men ändå väldigt surt eftersom ja var väldigt taggad på att¨åka skidor, men ska förhoppnings vis åka i helgen! :D
men kom inte hem förrens vid strax innan 14 men de e ändå gött.
så sen ja kom hem har ja vvart duktig jag har städat mitt rum och med de menar ja plockat iårdning,dammat,damsugitoch torkat golvet! :D STOLT haha men nån gång måste de ju göras och innan så var de ganska lortigt faktiskt haha men nu ska ja skriva min spanska uppgift, som ska handla om en resa!
 
Men ja bloggar mer senare!
 
 
PUSSoHEJ
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela