someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

YOLOOOO?!

Publicerad 2013-04-03 17:26:27 i Allmänt,

Har inte kunnat blogga något sen i Måndags, men filmen var as bra och sen så satt vi och chillade med gött folk och sen tog vi bussen hem till mig och gjorde inte så mkt. men sen på morgonen så drog vi till henne en stund sen drog ja vidare till gymmet med amanda och sen så stack vi hem en stund o fixade oss och sen drog vi in till stan och chillade o lite så. sen ungefär vid 23 var vi hemm hos mig och sen typ sov vi hos mig och drog sen tidigt in till gymmet och tränade och så! Sen drog ja hem och har fixat lite och käkat  och nu kom ja precis ner till johanna och vi ska dra in till stan nu ikväll o träffa folk osså GÖTTISCH! Men ahh imon får ja iallafall tillbaka mitt internet hemma och då kan bloggen bli lite mer uppdaterrad så ah! men ja bloggar mer någon annan da!
 
 
PUSSpuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela