someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

JOHANNAS PLACE! <3

Publicerad 2013-04-01 15:05:32 i Allmänt,

Hoppsan idag har de varit dålig uppdatering, men jag klagar på att vårt internet inte fungerar, men vaknade vid typ 10 idag och sen har ja typ hjälpt pappi och mammi att städa lite. sen vid typ 11 kom mammas moster till oss så fikde vi lite och sen så var hon och mamma ute och gick en sväng då åkte jag och pappa och handlade och sen lagade vi mat. sen fixade jag mig och när mammas moster skulle åka hem åkte jag med henne ner till Johanna.
SÅ nu sitter jag hos johanna och väntar på att hon ska fixa sig och sen så ska vi dra in till jönköping och ska la chilla lite där och sen drar vi till bion och kollar på filmen THE HOST. den verkar faktiskt bra! (kolla trailen nedan) Sen vet ja inte vad som händer men senare ikväll så tror jag vi hammnar hemma hoss mig så sover johanna hos mig inatt, och sen kanske vi hittar på något trevligt imorgon!
 
men iallafall ja kan nog försöka blogga mer ikväll när vi kommer hem! får la se beror på om ja kan komma ut på internet eller nått, för do kommer inte och fixar vårt internet förens på torsdag, kommer dö :O men men
 
Men nu ska ja dra puss puss! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela