someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

SAKNAR DIG REDAN! <3

Publicerad 2012-12-30 21:36:02 i Allmänt,

Gick ju somsagt upp vid 12 idag sen typ chilade jah och sen typ drog till stallet med johanna och hoppade gjorde jag men hoppade inte så högt eftersom hon var sjukt pigg, men eter ridpasset hade ja en trött o svettig häst så de var ju bra de! :D
Men sen efter de så kom pappa o hämtade oss o vi skjutsade hem johanna och sen åkte ja bara hem o bytte om o hämtade lite saker sen skjutsade pappa oss till huskvarna så  gick vi till vapenvallen och åkte skridskor och där träffade man även Simon! :D
Men sen drog vi hem till johanna o här sitter jag nu med henne och chillar,lyssnar musik och bara har de allmänt gött! :), sover även här hos johanna inatt och drar till stallet med henne och rider en sista gång för detta året och oxå sista dagen med min underbara hyr ponny kommer sakna henne OTROLIGT mycket har lärt mig hur mycket som hälst genom att ha henne domma månaderna!
 
Kommer lägga upp lite bilder på henne!
 
 
 
Kanske uppdaterar senare !
 
PUSS HEJ! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela