someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

NYÅR!

Publicerad 2012-12-31 15:30:22 i Allmänt,

Idag vaknade jag och johanna typ vid 9 tiden eller vad de var och då gick vi typ upp osså sen åkte vi till stallet och jag red en sista gång på den underbaraste ponnyn! För ikväll när kl slår 00:00 är hon inte min längre! :(
 
Kommer sakna henne något sjukt, går inte beskriva med ord hur mkt jag kommer sakna denna tiden.
Hon har utveklats riktigt mkt nu när jag har haft henne och jag har nog lärt mig mer än nånsin.
I början när jag fick henne så vågade hon inte gå över en bom som bara låg på marken och nu har vi jobbaat på detta och de har verkligen gått framot kan jag ju säga och nu hoppar hon 1m, så jag är riktigt stolt måste jag säga.
Indra har vart den ponnyn man har gjort allt med ÄLSKAR henne! Vi har oxå haft finna föl att busa med när vi har busat med indra, men nu för nån vecka sen när dom tog bort fölen från mammorna så har indra oxå blivit störe så idag när vi mätte henne var hon 148,5 alltså ingen D-ponny längre utan en liten häst!
 
Alla minnen vi har tillsammans!
Alla uteritter i skogen och på åkrarna, när vi har haft galopprace över åkren , alla finna hopp pass, alla gånger jag har ramlat av haha osv jag kommer alldrig glömma detta de har vart sjukt roligt.
 
Jag kommer inte klara mig utan häst nu detta taget. Men har snackat med mamma och ska antagligen köpa häst nu efter nyår osså!
 
Kommer en bildbomb med bilder på min fina Indra sen! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela