someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

Min HyrPonny!

Publicerad 2012-12-23 22:56:36 i Allmänt,

 
Tänkte att jag skulle göra ett inlägg och berätta lite om min hyr ponny och så!
 
Somsagt så har jag en hyr ponny som heter Indra, hon är ett conemara sto på 5 år som har haft 2 föl.
Hon är en sjukt snäll häst som alltid vill göra sitt bästa även att hon är lite lat då och då men när man väl får fart på henne så! vi älskar att hoppa både jag och Indra både högt och lågt har hoppat 1m med henne STÅLT innan jag hyrde henne hoppade hon inte äns över en bom. så vi har ju gått mot framstege iallafall. Men sen kommer det sorliga med att jag bara får ha kvar henne till den 1 Januari alltså ungefär 1 vecka kvar och jag kommer bli riktigt ledsen för hon har värkligen vart min dröm ponny måste jag säga!
Men här kommer lite bilder från våran tid tillsammans!
 
Underbara ponny kommer sakna dig något enormt! <3
 
 
 
 
 
 
 Orkar inte ladda upp fler bilder just nu men  ialla fall så fick ni några bilder!
 
Saknaden kommer bli enorm och det kommer bli ett stort tomrumm efter att hon inte får vara min längre! <3
 
Puss HAJ! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela