someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

Min dag!

Publicerad 2012-12-23 22:15:19 i Allmänt,

Idag väkte pappa mig typ halv 9 bara för min lille bror fyller 10 år idag så då skulle vi gratta honom, sen typ städade jag och fixade lite på mitt rum osså sen har ja spelat lite ps2 med min lille bror SÄMST är jag men ändå kul! :P Sen var ja med mamma i stan en sabbis och handlade de sista inför julafton imon!

Men sen har ja faktiskt inte gjort så mkt mer idag vi har satt upp granen och lite sånt! sitter just nu i min säng typ halvdöd och bloggar (som ni kanske märker) men de är ju alltid gött!

Kan ju redan nu berätta att julafton spenderas hemma med min släckt som de altid brukar va typ tradition!  :D men har inte så mkt att blogg om så ah kanske bloggar mer senare ialla fall! :D

 

PUSS HAJ! <3

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela