someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

länge sedan?!

Publicerad 2012-12-28 08:31:03 i

förlåt för dålig uppdatering men i onsdags kom ju johanna hit o vi typ hade bara almänt chill kollade film osv, sen sov ju hon här och i går (torsdags) åkte vi upp till A6 och kollade på mellandagsrean men vi hittade inget så då drog vi hem till mig igen och sen blev de att dra upp en stund till stallet.

blev dock inget ridande som jag hoppats eftersom vi inte fick tag på dom och dessutom gick en häst omkull på isen osså så vi mockade och fixade i stallet o tog inn alla hästarna istället.

men men nu så har jag nyss vaknat pch väntar på att johanma ska komma o hämta mig för vi ska upp till stallet tidigt idag och rida. Fanny hänger oxå med ovh fotar lite.

men nu måste jag killa så vi hörs sen


puss haj <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela