someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

GOD JUL!

Publicerad 2012-12-24 12:26:39 i Allmänt,

Julafton idag då!
Riktigt mysigt, jag älskar verkligen julen för allt är så stilla o mysigt o mycket ljus, god mat, släckten, paket osv
Längtar sedan tills släckten kommer vid 3 tiden då dom kommer lagom till Kalle Anka som är en höjdpunkt till julen om du frågar mig! :)
 
Men iallafall så kom min lillebror och väckte mig med ett stort leede haha (mitt leende var väl inte lika stort) men iallafall sen har jag väl bara hjälpt mamma o pappa att fixa de sista inför kvällen! :D
Men jag ska väl snart gå och slänga mig i en dusch och sen fixa håret och allt!
 
Men ialla fall så får ni alla ha en riktigt BRA julafton! <3
 
Kanske kan slänga in lite inlägg under kvällen om jag hinner och orkar osså!
 
 
PUSS HAJ! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela