someonenew.blogg.se

Hej! Är en tjej på 15 år och älskar hästar, Älskar att fota och sjunga! Ah de var väl lite om mig. Hoppas ni gillar min bolgg och läser de! <3

Du gör mitt liv underbart!<3

Publicerad 2012-12-29 23:43:51 i

idag på morgonen åkte jag med amandas familj ner till ullared och kollade runt! hittade riktigt mkt denna gg mota vad jag brukar, så jag är nöjd!
vi var nog inne i afären från 9-10 tiden till 4 så vid 4 rullade bilen hemmot :-)
väl i huskvarna släppte Amandas föräldrar av oss så gick vi ner till vapenvallen där simon var o åkte skridskor , koffe kom oxå dit sen.
så satt vi där o snackade o kollade på alla som åkte, GÖTT
Men sen drog vi upp mot bussarna o satt där o snackade o väntade. men sen drpg ja hem till amanda då o hämtade mina grejor och sen kom pappa o hämtade mig.

när jag kom hem städade jag min gardrob och la in alla ny kläder osså sen blev de en dusch och nu ligger jag i sängen och smsar!<3

Ingen vila ingen ro idag, kan ju mer o mindre säga att jag kommer sova resten av detta år <3
nä men ialla fall nu ska jag snart sova så vi hörs imon!


puss haj <3






ALLA HAR VI VARIT SMÅ.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela